2013-03-05 Pressrelease

Miriam Bryant + Gina Tricot = SANT

Igår blev det officiellt att Miriam Bryant och Gina Tricot kommer att samarbeta i vår. Hennes senaste singel ”Push Play” blir signaturmelodin för Gina Tricots stora reklamkampanj som kommer att visas under våren på TV-kanaler över hela Norden. Reklamkampanjen börjar sändas den 21 mars.

– Vi fick möjlighet att träffa och lära känna Miriam, som är en stark up-and-coming svensk talang som vi verkligen tror på, och vill nu ge våra kunder samma möjlighet genom detta samarbete, säger Fredrik Skåntorp, marknadschef Gina Tricot.

Den här kampanjen, som är Gina Tricots allra första artistsamarbete, ger Miriam möjlighet att nå ut till en stor del av sina fans och en mångmiljonpublik i alla de nordiska länderna.

Miriam Bryant är även aktuell med sitt debutalbum ”Raised In Rain” som släpps den 25 mars. Albumet innehåller singlarna ”Finders, Keepers” och ”Push Play” samt tio andra nyskrivna låtar.

"Push Play" har spelats flitigt på radion och klättrat på listorna sedan den släpptes.
Den 10 april spelar Miriam Bryant live under ett butiksevent i Gina Tricots butik på Götgatan i Stockholm.

Läs mer om samarbetet och tävla om en resa och biljetter till Miriam Bryants spelning i Berlin den 9 maj på



Tipsa en vän